hejdåå sommarkläder

ja ha läst en massa mamma bloggar där mammorna gnäller över att de töjt ut alla deras kläder. smarta jag tänkte då nu "ja packar undan alla mina sommarkläder så att ja har något att sätta på mig som inte är uttöjt i juni/juli/augusti" fast ja tror ju att ja kommer att vara tjock hela sommaren ;) MEN många säger att ammningen är den bästa bantningskuren som finns, ja håller tummarna :) nu har jag iaf tömt skåpen på jeans, shorts, klänningar och kjolar som inte kommer att passa min tjocka mage då vädret tillåter. Fyllde en plastkass och en stor reseväska med kläder, så nu e de nästan tomt i mitt annors proppfulla klädskåp. Jag passade samtidigt på att packa ner våra lakan och handukar som vi har i parti och minut. Eftersom vi kommer att flytta under våren så försöker ja packa undan lite sånt som vi inte kommer att använda, t.ex. klarar vi oss med 2 par lakan, eftersom det ena är rent då de andra ska bykas osv.


På tal om flytten, gud va ja längtar tills vi får flytta. Jag vet att de som bor där som vi sen ska bo längtar ännu mera, eftersom de bygger sitt egna hus. Jag o anton nöjjer oss mer än gärna med en radhus 4a, tänk där ska vi börja vårt liv som en RIKTIG familj. För för mig är man inte riktigt en familj innan man har barn. Ja tycker liksom inte att jag och anton är en familj, vi hör liksom lite till vår gamla familj ännu. Men de e ju bara min egna åsikt, de e klart att barn inte är svaret på livets mening för alla människor!! men för mig är nog meningen med livet att få barn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0