hemma igen

Så var ja hemma igen, allt gick lika bra som det brukar. Först fick vi inbjudan att delta i föräldraförberedelsekurs, den kommer att vara först i april men iaf. Ser fram emot de :) sen pratade vi om dittan o dattan, de e så skönt me min rådgivningstant för hon e så lugn och har humor. Sen skulle blodtrycket mätas, de var rikit bra. Sen var det HB som hade sjunkigt lite men de ska de göra. vägning. OCH sen det alldra roligaste, lyssna på lilla bebis hjärta. Först kände hon på magen, hon kände att bebis låg lite snett i min mage från vänstra hörnet uppe till högra nere. Och sen kom hjärtljuden <3 lät som en galoperande häst, första gången som ja fick höra dem så tydligt. Hon säger alla gånger som jag är där att vi kommer att få en liten busunge, för bebisen gömmer sig alltid från henne så att hon inte sådär lätt kan lysna på hjärtat. En liten "emil i lönneberga".
NU ska vi boka in ett ultraljud till veckan efter att jullovet tar slut. Då får vi veta könet, han som gör mitt ultra lär ska vara åbos bästa på att se bebisens kön så de e bra :)


vem är du där inne? busig är du iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0