måndag, onsdag eller torsdag

Vi har varit helt "vikovill" ida jag o anton. Vi har alltså varit totalt borta då det gäller att veta vilken dag det är, ikväll har jag känt mig som en vanlig människa igen, skönt att det inte blev någo mera långdraget! Vi(anton) skulle o kolla på en bil, ja kollade på nete att bilbutiken var öppen, "joo joo ända till kl 20.00" då vi kom fram var det stängt, de e ju ONSDAG ida o ja hade kollat på måndagen i tron att de ju e måndag ida. Anton i sin tur frågade om jag var säker på att bilbutiken var öppen till 20.00 på en TORSDAG. helt ute o cykla var vi båda två, och bilbutiken var stängd. Vi åkte till prisma ist och kollade på bilbarnstolar, hittade en som verkade bra så nu ska vi se om vi hittar den billigare nån annan stans.

NU kom matte på besök vi ska koka glögg o äta julstjärnor ala matte, bildbevis kommer senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0