prisa gud nu kommer skatteåterbäringen ;)

äntligen lite kliss i kassan, o på måndag kommer studiestödet. Det ska få hållas så gott som orört, vi har alla julklapparna köpta så de ska int behöva gå någo pengar till de. Jag måste bara säga att jag är väldigt lyckligt lottad som fick just anton, vi hjälper varandra i vått o tort o ingen dera räcknar på några euron.. vi e som robin hod "tar från dom rika och ger till dom fattiga" denna andra december blev iaf en trevlig morgon, alltid kul att då mera i skatteåterbäring än man hade trott :p men de e för att jag inte fick återbäringen ifjol, så de kom 2 i år ist.. nice!


bildlänk

Nu ska ja lägga på någon julfilm på TV, städa lite smått o käka lite morgonmål. Dessutom måste jag ju öppna min julkalender :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0