skit helg ur blogg perspektiv = bra helg IRL

nu ska ja gå o sova, har svurit mig hes över det nya FB, timeline. BLÄÄÄÄ!! nåjoo int kan man väl någo åt de, dom ändrar vad dom ändrar man får väl gå ur de då om de stör för mycke. Har iaf kollat att min timeline inte innheåller sådant som ja inte vill att skall synas, man har till och med den 25.12 på sig att kolla sen blir den public för alla. Så kolla du me!! www.facebook.com/timeline
för vissa har det börjat synas privata meddelanden så de kan löna sig att kolla, så att de inte blir en massa drama eller missförstånd. Ja de va väl allt för mig, nu ska ja börja sova.. har ett super skönt veckoslut bakom mig, nu ännu 2 dagar skola o sen e de jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0