tvättäkta bloggtorka

här sitter jag ensam i soffan, anton är på "keikka" och släcker en brand. Han är ju alltså med i FBK, ikväll har vi varit en sväng till mamma. Hon fixade lite med mina försäkringsgrejjer och sen blev vi bjudna på kvällsmacka och julstjärnor. Eller jag blev, anton fick rusa just då glöggen var klar eftersom det kom ett alarm just då. Dessutom hade mamma lagat knäck så ja fick också njuta av några såna, super såhär en "vanlig" tisdagkväll.

Nu är jag lite nervös, så som jag alltid är kvällen innan vi skall till rådgivningen. Fast inget varit konstigt eller så, så är ja alltid lite orolig. Men de e desto skönare att åka därifrån med vetskapen om att allt är prima med lilla bebis. Efter rådis skal ja med malin o shoppa lite o sen på kvällen ska vi ha julmys med mina kompisar.

Jag vet inte varför ja bloggar så trögt nuförtiden, de känns lite trist. Men de kan vara att de har med julen att göra, liksom man har så mycket annat att tänka på. Vi ska hoppas på att de blir bättre efter jul, mitt nyårslöfte i år ska vara att fota mera. De e så onödigt att ja har en super fin systemkamera och den bara fotar veckans mage en gång i veckan ;) nåjoo ikväll blir de då inga bilder, fast jag borde visa hur fint anton har pyntat granen. Jag är riktigt stolt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0