faaaan så typiskt!!

mitt bästa program i veckan "drömmen om ett barn" som kommer idag missade jag för att vi var hos kirre o conny. Ingen panik tänkte jag eftersom man kan se på de på näte, men nej de fungerar inte.. Alla andra program kan man kolla på men inte just de avsnittet som kom ida.. vadå typiskt?? reprisen kommer först på lördag, evigheter till de!

Hos kirre o conny hade vi uper trevligt, snackade på om dittan o dattan. Kirre bjöd på super god kaka med glass också :) smaskigt värre ;) idag efter skolan var jag med karin, där blev ja bjuden på mat. LYX!! de va ha vari sugit med uppdatering ida men ja har inte varit hemma.. hoppas att ni överlever iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0