Fortfarande lugnt

Sitter i soffan, måst säga att jag nog är lite skakis. MEN jag försöker att inte fundera allt för mycker på de, händer de så händer de. Precis som de som tycker att jag berättade om graviditeten "för tidigt", min sorg kommer inte att vara varken mindre eller större på grund av att jag berättade om graviditeten i v 9. Inte heller kommer min sorg att bli varken svårare eller lättare för att jag sitter här och funderar. SÅ försöker jag tänka, men de e svårt. De e svårt att inte sitta o känna efter minsta lilla knip i magen, de kurrar o knorrar på precis som alla andra dagar mej just i dag känns allt väldigt tydligt!! Skulle vara så skönt om man kunde känna bebis, någon liten spark eller så. Så att man skulle få bekräftat att inget är tokigt.. nej nu ska ja vila en stund o lägga bort datorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0