Ikväll ska ja skaka röv

NU tänker jag ta mig i kragen, rådistanten sa att zumba e bra så länge de känns bra så ja tänker zumba till magen kommer i otakt. Karin o ja drar iväg våra lata rövar o zumbar lite ikväll. De ska bli rikit skönt!!! Dessutom så blir ju graviditeten lättare om man tränar och man mår bättre, visst har jag varit ut o gå men de e inte samma sak o de ena behöver ju inte utesluta det andra!! fast jag ofta tycks tänka så, ibland blir man så trött på sin egen lathet, eller är det bara jag som är lat?? jag tycker ju om att träna sen bara jag orkar köra till gymmet. De e så konstigt men nu ska de bli bättre, härregud julen kommer nu o lite måste man ju göra för att inte bli fetare än man måste ;) Nu ska vi provsmaka kaopsen som anton så duktit fixade igår, hoppas den smakar bättre än den luktar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0