inge bra på att hitta nya bloggar idag!

alla bloggar som jag hittade idag handlar om människor som förlorat sina barn, fy fan! jag sitter och gråter som en tok! jag vill ju inte läsa om allt elände men sen då jag har kommit in på bloggen så måste jag ju läsa. men nu orkar jag inte mera, vill inte läsa om hur fel allt kan gå! bäst att klicka in på mina favvo bloggar och läsa om dem som de faktiskt har gått super för! vill inte ha dåliga tankar då vi åker till medisonar, vill tänka positivt och bara vara glad. Så nu vet ni de!! snart ska ja nog äta någo smått så att jag inte blir hungrig före efter ultraljudet, sen lovade anton att vi skulle äta i åbo. Jag röstar på subway ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

oho klämde på fel just :D

Mina favorit bloggar e

nicolinasmorsa.com

och

fashionstars.blogg.se

2011-11-07 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0