Lillajul

Så va de lilla jul då, det känns som att lilla julen är startskottet för hela julen. Anton är på jobb så vi ska julpynta ikväll eller kanske först imrn, vi måste nämligen fara o köpa lite nya stjärnor o sånt. Men här e någolunda städigt iaf så de e bara att börja pynta!


en bild på vår gamla stjärna, vi hade 2. Dom va suer fina då vi bodde på 6 våningen o de fick hända bredvid varandra MEN nu passar de inte längre.. De är helt enkelt för stora..

Ida ska vi till mamma o äta, ja far dit ren på gröt lunch o anton kommer sen då vi ska äta julmaten. Vi tjuvstartade ju lite med anton o käkade lite potatislåda med köttbullar o prinskorvar här för någon dag sedan. NAMNAM.

Igår bjöd jag mamma o syster på tacos, vi hade det riktigt trevligt :) efter det var jag till tina på lite glögg :) hade super trevligt, vi satt o snackade hörde på musik o drack glögg. De andra drack ju lite annat också men inte jag inte. Tina bor i åbo o då dom andra for ut på baren körde jag hem. På vägen mötte jag farbror polis. Dom hade blåstest, o då jag såklart blåste 0 sade polisen att jag var en duktig flicka o att jag nu skulle fara hem o sova :) de va lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0