Lite julfiilis iaf

Idag har vi varit på julgatans öppning, vi är alltså jag anton karin o kim. Det var riktigt mysigt, åt grillkorv och sedan gick vi på cafée. De va så mysigt att se alla mammor med sina barn och barnvagnar och det mysigaste är att tänka att vi i nästa år också får gå där med vår fina vagn <3 jag är helt galen går o ser på alla vagnar och funderar ibland varför vissa har just en sån vagn som de har (som om de har någo me mej o göra?!?) Vi var in en sväng till Kelovee pojkarna kollade på jobbkläder o ja tror att båda beställde någo.. Ser kankse int rikit tjusningen med en reflexjacka men de tycket att de va snygga grejjer ;) köpte också en liten julklapp till bebis i magen, fast de kan va att de får vänta till nästa jul. Bebissmur böcker <3 jag e kär i smurfarna så ja kunde inte låte bli, dessutom va de på svenska..

Efter att vi strosat på malmen en stund bjöd karin o kim upp oss på gögg/kaffe. Vi satt o snackade en stund o sen for vi till Skanssi, då bara jag o anton. Nu är också mammas julklapp helt fixad, så skönt!! nu sitter vi i soffan o väntar på att maten skall bli klar. Lövbiff med vitlöksgräddpotatis MUMS!! Hittils har denna dag varit jätte lyckad hoppas på att kvällen blir lika bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0