lite svar :)



super kul då man loggar in o ser att några har kommenterat!! fortsätt med de! :)

Malin B :
ja visst syns de, blev nästan lite rädd själv då ja såg på bilderna ;)

Marie B:
kul att du läser min blogg :) jag kan nog skriva om hur jag/vi klarar oss ekonomiskt, kommer antagligen att få ungefär lika mycket pengar från KELA som jag får i studiestöd, så vi får se hur de går. Som tur jobbar ju anton :)

Belinda:
Jo alltså massor, de e nog bara att vinka hejdå till alla farkkun nu o hoppas att man kanske ryms in i dem till nästa höst eller så ;) okejj bra för ja kan inte sova på annat än mage.. borde kankse börja öva så småninom ;)

nu ska ja gå o sova.. tack o gonatt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0