Lite tystare

det har varit lite mera tyst på bloggen de senaste dagarna, kankse för att jag också har ett liv ;) hihi nä men har inte haft så mycket att skriva om. Idag på mitt aklimatiseringssamtal frågade läraren om jag såg några hinder för att jag skulle bli klar med mina studier i tid. Nåtjaa hinder och hinder men jag kommer att vara mammaledig nästa år. Det låter super konstit att säga de högt till en så gott som helt främmande person. Nåjoo det verkade nu inte vara någo större problem me de så de e iaf skönt. Han sa dessutom att de som studerar och har barn oftast brukar vara väldigt ordningssamma och göra allt i en rask takt.. har på kän att jag kommer att vara undantaget som bekräftar regeln ;) hihi.. de tråkiga är ju de att då jag kommer tillbaka till skolan så är karin borta :( tur att min gamla klass är kvar iaf!! Nu ska ja stänga datorn och börja sova, som anton redan gör.. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0