Magen v.12 <3


nu börjar det hända lite saker i min mage, tycker jag!! men de e väl så då man är gravid att man först själv märker att magen växer innan någon annan ser de :) jag e så glad att jag började fota min mage direkt så att man kan hålla koll på den vecka efter vecka (fast jag nog själv vet att det inte syns de första veckorna !! )


men jag tycker nog att man ser skillnad mellan v.10 och v.12 :) skall bli spännande att se hur den ser ut om några veckor :) <3 typ till jul eller så, lär nog inte få på mig någon av mina julklänningar denna jul inte. Får väl köra med någon sommar lös klänning ist ;)

Imrn går jag in i v.13. Sen är v.12 över! en milstolpe är iaf paserad, nu blir nog nästa milstolpe v.20 då är jag halvvägs. Förutom att magen har börjat växa så har mina boobs också blvit större, börjar vara dags för en ny BH så småningom. Jag hatar att köpa BH:n så de lär dröjja ännu ;)

Kommentarer
Postat av: Gudmormor :)

Sade ju ren att det är v. 10 som är kritiskt då moderkakan tar över näringstillförseln från gul(e)säcken eller vad fasen det hette. Så pusta ut du bara! :)



Jäklar vad led jag är att jag inte tänkte på att ta med 'Ett barn blir till'-boken. Ni får pallra er hit så får ni låna den! :) Helt otroliga bilder inifrån magen av bebisens utveckling.



Gillargillargillar att du bloggar så jag också får följa med på UL och se magen växa!



puss <3

2011-11-09 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0