mardrömmen höll på att bli san

efter att ha sovit en stund till kändes allt lite bättre så ja tänkte värma kalopsen som blev över från igår. Satte kastrullen på plattan o gick o såg på tv, började känna att de luktade bränt och tänke skit också de ha bränt i bottne men då ja kom in i köket va det fullt med rök där. Det rykte massor från undrer kastrullen jag lyfte upp kastrullen och såg då till min förskräckelse att ett underlägg hade blivit emellan grytan och spisplattan. Den bran inte helt men glödde. Slängde den snabt i diskhon o satte på kranen. Sen var ju faran borta. MEN de lukar nu rök i hela köket, jag får bara upp lilla fönstret för ja hittar int handtaget till de stora. Stängde dörren så att de inte ska börja lukta i hela lägenheten o fick gå i duschen själv för att mitt hår stank rök, jag och min näsa som annors är känslig för lukt :( de e så hemskt! Värsta e att anton inte svarar då ja försöker ringa och sen då ja ringde mamma så svara hon inte heller.. så här sitter jag nu med alla fönster öppna och grinar.. vill ha hem anton nu!!! han har 2 telefoner och svara inte i någondera?!? så jävla typiskt!! :( en annan sak som ja kan konstatera är att vårt brandalarm inte fungerar, eller de har inte börjat skrika iaf, o jag tycker ju nog att om köket är fullt med rök så borde väl alarmet reagera!?!?! vissa reagerar ju på att man rostar bröd. Måste undersöka saken, nästa gång kankse inte någon är hemma/vaken då något börjar brinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0