nu börjar det hända saker <3


onsdag = fota magen dag
nu tycker jag nog att man ser att magen har börjat växa!! jag kan känna min livmoder då jag ligger på mage, tror ja iaf ;) men en sak som jag undrar på är hur länge man får sova på mage då man är gravid. Ska fråga rådistanten nästa fredag då ja ska dit nästa gång nästa fredag..


här ser man de lite tydligare :) <3


en liten kula har nog tittat fram, magen för 5 veckor sedan och idag <3 men man ser det bättre på foto än i verkligheten tycker jag ;) men det känns jätte coolt att masun faktiskt börjar växa..

Nu ska ja gå och äta lunch

Kommentarer
Postat av: belinda

Tycker de hänt myki redan mellan vecka 12 å 13! :) du kan egentligen sova på mage så läng som de går, alltså så länge de känns bra :) du märker nog när du int ska sova på mage mera!

2011-11-16 @ 17:15:23
Postat av: Klasskompisen Marie B

Hej Malin, tänkte kommentera här och berätta att jag troget följer med din blogg. Spännande tycker jag :)Tror du att du kommer att berätta hur man klarar sig ekonomiskt som en studerande mamma? Det är ju inte aktuellt riktigt ännu men det skulle vara intressant tycker jag i alla fall i egenskap som socionomstuderande :D Lycka till! H, Marie B

2011-11-16 @ 17:25:43
Postat av: maaaaalinB

NU SYNS E NO :D

2011-11-16 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0