onsdag kväll

Nu är jag hemma igen, hade det riktigt trevligt hos antons bror :) han har namnsdag ida så GRATTIS bara. Dom bor nu i den lägenhet som vi sen skall flytta till, bara deras hus blir klart. Hoppas på att de går snabbt, hihi nä men nog ska vi väl få flytta så småningom :) vi fick iaf peppisar o glögg där, o såklart mystid med guddottern + de 3 pojkarna. Där är det minsan fullrulle från mogon till kväll.

Annors då? anton är på möte, jag är trött o borde skriva på min uppgift men de smakar trä.. borde äta någo mat också men måste vänta på att anton kommer hem så far vi o handla.. så att sånt, nu ska ja fortsätta med att kolla på TV o surffa runt på näte (bilstolar är vad jag söker efter just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0