Slapp morgon

Som igår ligger jag på soffan o myser o dricker glögg :) skönt! borde hitta på någo att göra idag, börjar ha lite tråkigt här hemma. Anton tyckte att jag skulle åka till åbo o börja se på julklappar. Helt okejj idée men jag har inte så mycke pengar, studiestödet kommer först imrn.
De e många julklappar som skall köpas i år, 3 systrar, 2 kusiner, 4 antons brors barn = 9 barn eller 8 barn o syrran som e 17 ;) o nästa jul ska vi ännu köpa till vårt egna pyre också <3
barn är ändå ganska tacksamma att köpa julklappar till, leksaker kläder spel eller pussel o allt blir uppskattat! Men systrarna e värre 17 10 och 8 år, de e int rikit leksaker som gäller då mera.. Nu ska ja inte skriva va älsta systern ska få eftersom hon läser min blogg ;) men hennes julklapp e klar!
kanske ja skulle dra på mig kläder o dra iväg till åbo ändå..hmm.. jo ja tror att ja gör de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0