världens bästa mamma <3

Jag o karin låg i deras säng o snackade o kollade på första halvan av drömmen om ett barn, sen ringde anton. Vi for till butiken för ja ville köpe lite choco till mamma som tack för hjälpen (ja fick intervjua henne o sen hjälpte hon mej att fatta en massa regler och bestämmelser) gick upp till mamma för att ge chokon o blev där en god stund. De e inte ofta som jag o mamma hinner prata bara vi 2, men de e så skönt!! <3 ja har fått turen att få en sån mamma som man kan tala om precis vad som hellst. De e så otroligt skönt o ja hoppas att mina barn kommer att känna lika för mig som jag känner för min mamma. Jag blev också bjuden på glögg o pepparkakor, mums. Sen ringde anton o tyckte att de va dags för mig att traska hem. Väl hemma hade älsklingen fixat fruktsallad till mig <3 så vi satt i soffan och åt fruktsallad medans vi kollade på andra halvan av drömmen om ett barn.. Nu sover anton o de ska ja också göra snart, imrn e jag ledi. Hur skönt är inte de på en skala??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0