Världens hjärtstopp!

jag var hos karin ikväll, vi satt och pratade om allt. Konstaterade hur löjliga vi är alltid emellanåt och lovar att vi skall börja bråka mera ;) eller iaf säga till då man blir sårad och ledsen. Sen satt vi mest och agnstade om allt som är fel, ibland tycks vi tro att allt blir bra bara vi pratar om de. visst är de så ibland att de lättar då man talar om de, men tyvärr blir man inte smalare för att man talar om att träna och äta rätt ;)

Hjärtstopp nr 1 (äckel varning!!!!) var då jag var på WC och hade fått en brunaktig flytning, trodde ju att de var blod först men insåg sedan att de nog inte var de. Har läst och rådistanten sade att de e helt normalt och inget att oroa sig för. Nu var de inget mera då ja var på WC, men lite skakis blir man ju nog.

Hjärtstopp nr 2 var då ja kom hem, skulle beställa hissen men det gick inte. Lampan blev inte och lysa och hissen kom inte, så jag måste gå. Började tänka på skräckfilmer och tänkte att tänk om de står någon på någon våning och väntar på mej. Hahaha patetiskt nu då ja sitter i tryggheten i soffan, men då just lät det i mitt huvud som en helt rimlig sak ;) jag ringde anton då ja var på 2a våningen, o pratade med honom. Jag sade att hissen inte fungerade, just då jag öppnade dörren stod anton där i dörröppningen. Jag skrek, var säker på att de var "mördaren" ända tills att jag kände igen anton, på en sekund typ.. Hade hjärtklappning en stund efter för att jag blev så rädd.. tänk vad lite livlig fantasi kan göra med ens hjärna ;)
Nu ska vi äta lite kvällsmål och sen skall vi och sova, imrn är det skola igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0