Värsta pojkväns akademien



Är egentligen världens mest junttiga reality show från tv3 MEN jag måste kolla på de iaf. Ikväll är också lelle här, så vi ska kolla på de ;)
vi har bara slö suttit i soffan ikväll och funderat på litens namn. Jessus alltså de finns massa namn och massa skit fula namn, tänker inte skriva ut vilka som ja tycker är fula eftersom smaken är som baken. Lelle hittade på vad hennes flicka skall heta "ruth-judith" det är inspirerat av bibeln ;) vi har lite slö humor ja vet.. men seriöst namn, flicknamnet har vi "klart" iaf förnamnet. Men pojknamn hjälp hittar inget som jag gillar eller som käns rätt. Nåjoo tur att vi har några månader på oss ännu ;)

nu blir de dags för kvällsmål och tvtittande ;) ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du längtar till v 12! =D



Var bor du någonstans? Jag har nämligen aldrig hört att gynundersökning är något man gör i samband med graviditet här om kring...



Åh vilket fint startpaket du önskat dig! Jag älskar Lundmyrs kläder!! Ett tips är att gå in på lager157:s hemsida, tror de har webbshop, å de säljer de kläderna billigt! =)



Vad har ni funderat på för tjejnamn? =) Om du vill berätta! Vi velar fortfarande =/

2011-11-02 @ 21:34:15
URL: http://enplusenblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0