60 unika besökare!

Häftigt! alltså ja vet att de e lite fusk att linka den via FB men hur skulle folk annors få veta att den finns?? Nu måste jag bara blogga bra också så att ni alla vill fortsätta läsa och fortsätta kika in på min blogg ;) om ni gillar den får ni gärna tippsa andra och om ni inte gör det så behöver ni ju inte läsa mera ;) men jag hoppas ju på att ni skall gilla den såklart.. om ni har önsemål på vad ni vill veta mera om så e de bara att skriva.. annors fortsätter jag på samma sätt som jag hittils bloggat :)



som ni ser, vilken förändring :) fast tidigare var den ju kodad med lösen ;)

tack för att ni tittar in!

Kommentarer
Postat av: Paulina

vad använder du för räknare= =)

2011-10-20 @ 17:04:43
URL: http://mystrawberrykiss.com
Postat av: Malin

jag använder det som finns på blogg.se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0