God morgon söndag

Nu är det jämt en vecka sedan jag fick veta att jag var gravid, det känns nog som om de sku ha vari längre sen!



veckan har gått långsamt! Hoppas att denna veckan som kommer nu går snabbare, men jag tror inte att dem gör det eftersom jag längtar så till måndagen den 17.10 då vi får fara på ultra..

En veckan ännu som jag inte med säkerthet kan säga i vilken vecka ja är, själv tror jag på att jag nu är i vecka 9. Eftersom jag inte kan räkna med min mens kan jag inte veta, men ja har skrivit upp när vi hat haft sex.. och det borde ju gå att räkna via de också.. nåjoo får se va de säger men jag tror att jag är mellan v 8+5 och v 9+2..

Så denna vecka utgår jag ifrån att jag är i v.9 och sen får vi se nästa vecka va de säger, då får jag flytta mej frammåt eller bakåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0