jordgubbskvarg

Sitter här med en skål super god jordgubbskvarg, oj så gott de va :) A fixade kvargen och jag gjorde den lite bätte så nu smakar den super bra!! ida har jag sovit i bilen så länge A fixade lite saker på byggmax. Sen åkte vi till mylly, vi orkade it laga mat ida så vi lyxade till det lite och gick o åt på rosso, jag o pesto-broiler pasta :) super mumsigt.. vi strosade omkring en stund i H&M och for sedan vidare till bauhaus. De va lite tråkigt men helt ok, sen vidare till kyrkäng. Fixade lite med svärmors telefon, min gamla och satt och pratade lite.. sen o handla till kvargen o nu sitter jag här :)
ska kolla lite på tv ännu o sen ska jag sova. måste åka med 7.30  bussen imrn OCH jag måste tvätta håret innan.. blääää :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0