Lördagsmys

Hela dagen lång :) vi har umgåtts och haft det mysigt här hela dagen!! Först såg vi på barnprogram o mös i soffan och sedan blev det dags för frukost. Hög mysfaktor..efter de gick jag o anton ut med barnen och började älda i bunkan.. vi åt kyklingsallad till lunch.. de måste jag laga igen :) speciellt då man inte behöver tillreda då jag köpte färdig-grillad broiler ;)

efter maten åkte vi båt till andra sidan, vi kollade på antons familjs stugbygge och klättrade lite i bergen. Sen kom siljabåten så vi åkte ut på fjärden o kollade närmare på den!!



efter detta äventyr åkte vi tillbaka och for och bada bunka.. Dock blev det inte något långt bunkabad för mej, började må illa :( kul att vara preggo igen en gång ;) men de e de värt!!!! sen lagade vi hemlagade hamburgare :) super nami!! min fasters buffar var super goda!! sen satte vi oss i soffan o smaskade i oss godis :) nu sover barnen o vi kollar på dvärgar som brottas ;) underhållning på hög nivå ;)


en söt bild på mej o söta kusin K <3

gonatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0