November imorgon

Alltså denna höst går super snabt! har redan varit 10 veckor i skolan! 10 veckor. Hoppas på att de går lika snabbt tills bebis tittar ut ;) eller lite tid får de ju nog ta! vill ju njuta av att vara gravid också.

Idag har jag 3 timmar finska, de e allt. Känns nästan lite onödigt att fara till åbo för att ha lite finska. Men jag ska inte klaga skönt med korta dagar. Trivs riktigt bra i skolan också, alla på min klass har varit super gulliga och grattat mig och fråga om graviditeten osv. Super kul! synd bara att jag inte får gå på deras klass efter i år :/ men men sånt är livet liksom. De kommer ändå att vara i skolan då jag kommer tillbaka.

Nu ska ja kolla lite på TV och läsa bloggar sen ska ja ta 12 bussen till åbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0