Så börjar veckoslutet

Steg upp imrose och mådde riktigt pyton, tänkte börja spy :( hade spyorna upp o sväng men tvingade ner de med ett glas vatten.. gick i duschen, vilket gjorde att jag var vaken en halv timma innan jag åt morgongröten. DET GÖR JAG INTE OM!! fy sjutton va skit ja mådde innan A äntligen hade fått gröten färdig.. efter många om och men fick ja nu halva portionen i mig samtidigt som jag satt och bläddrade i all rådispapper som jag fått... bebis väger ca 0,5g :) de e som spetsen på en vässt penna de ;) liite liten ännu :p



Efter att ja tryckt i mig mat fick jag åka till bussen, A har ju semester så de va lyxigt :) mötte Karin där och vi åkte iväg mot Åbo o Novia.. hade finska i nån timme eller så satt och åt mitt andra morgonmål, rågbröd, piltti och vatten :) hallå tjockis, morgonmål*2 ;) sen gick vi o äta lunch :) ännu mera tjockis XD sen orkade jag inte mera så jag tog bussen tillbaka till pargas, fick sällskap av karin som också hade kort dag... Ja skulle ju egentligen ha haft lite mera ännu men jag är så sakelis trött så ja måst få sova och se på rederiet.. samla krafter för imrn!! för då är det HULLUT PÄIVÄT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0