Ute på stugan

Någon annan än jag som gillar att bara ta de lugnt på stugan?? sen vi kom ut har vi käkat pizza och spelat kort :) bara umgåtts jag o syster.. vi sitter och väntar på faster och co nu :p men de tar nog någon timme ännu innan de är här.. längtar.. vi ska käka tacos sen bara de kommer hit så snart skall jag o syster börja fixa allt..



Idag har jag mått helt okej, lite skit på morgonen men efter morgongröten blev det helt ok. Lite trött bara, blev ingen dagssömn idag så ja antar att jag slocknar innan barnen ikväll :) nå yngsta bebisen är ju i min mage så de e väl helt ok ;) imrn går jag in i v 10.. sen har nästan en fjärde del av graviditeten ren fari.. konstit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0