Vilken vecka?!?

Ja jag har inte helt koll på det eftesom jag hade min senaste mens i juli, dock tror jag inte att graviditeten startade då. Jag tror snarare att den startade i mitten eller mot slutet av augusti.. så här ser kalendern ut på familjeliv.se


enligt den skulle jag alltså vara i vecka 9, vilket skulle vara super skönt eftersom det då inte skulle vara långt kvar tills de mest kritiska veckorna skulle vara över (v. 12-13) efter det minskar risken för missfall med 90%

Vi ska se vad rådis tanten säger imrn :) om hon kan säga någo, eller om hon skickar mig vidare på ultraljud eller något :) skall bli spännande att se..

Jag började ju känna mej kanon gravid då jag fick mitt positiva graviditetstest. Mest har jag haft molande värk i magen, typ så som man har innan mens (därför trodde jag ju hela tiden att mensen var på G). Lite on i brösten har jag också, kände av de då jag var på zumba igår och hoppade mycke, ajjj!! men annors vet jag inte.. är lite extra sugen på MJÖLK, som jag annors inte brukar dricka så mycket av kanske de e min första carwing.. vi kan ju leka de iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0