bloggfällan

just nu känns det som om jag står och stampar på stället med denna blogg, det känns som om det bara handlar om vad jag gjort under dagen. Ni vet typ "kära dagbok idag lagade jag mat, sen städade jag och sen kollade jag på tv" det känns inte som om det är sådär jätte intressant för er läsare att läsa om det, eller? Vad skulle ni vilja läsa om? Snart kommer det ju att handla om "kära dagbok idag har X kakkat och ätit och sovit" känner jag mej rätt kommer jag att skriva om detta som om det vore väldigt märkvärdigt och speciellt. Men det får ni stå ut med.

För att nu fortsätta på samma linje kan jag ju berätta att jag idag inte gjort speciellt mycket, om en stund ska jag fara till mamma. Funderar på om jag skall vara hurtig och gå dit, det är inte speciellt långt så det borde väl gå bra. Ikväll har vi bjudit några kompisar till oss och grilla. Inte för att vädret bjuder till speciellt mycket, men vi trottsar det och leker att det är fint vårväder i alla fall. Nästa helg måste det vara fint, för då är det ju 1 maj! jäkligt trist för de som skall till vårdis om det regnar eller kanske t.om. snöar!! Nej vi håller verkligen tummarna för att vädret vänder nu!


här är en bild från ifjol, nu då jag tänker efter så regnade det då också! men bara tills vi kom fram till åbo, sen blev det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0