fredagen den 13

Som så många andra så måste jag ju också påpeka att det är fredagen den 13 idag. Otursdagen alltså, hoppas ändå på att jag inte ha haft nån otur eftersom jag var och skriva tent idag. Det kändes helt okej så jag håller tummar och tår för att den blir gokänd. Ännu nån uppgift klar och en tent, men sådär egentligen är jag ledig från och med nu. "sommarlov" här nu tills bebben kommer, sen blir det andra bullar. Ikväll ska vi äta tacos, eller ikväll o ikväll då anton kommer hem. Sen tänkte vi faktiskt passa på och gå på bio, American Pie ska vi kolla på :) Syster yster skall också hänga på. Kul kul! Vi måste ju passa på nu så länge som vi kan göra saker, bio lär det ju inte bli på ett bra tag efter detta. Hoppas att jag inte kissar ner mej heller, bebben i magen busar rätt så ofta omkring där inne och lyckas alltid emellanåt klämma på mammas kissblåsa och då är det bråttom ;)


länk

Kommentarer
Postat av: Tove Lantz

Vi var och såg den för någon vecka sedan och den var superbra och så jävla kul :D

2012-04-15 @ 10:36:31
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0