Hos rådis

Allt såg bra ut på rådgivningen idag, magen hade växt rätt så mycket. Sf var 33cm :) så nu ligger jag lite över kurvan men fortfarande helt inom det normala. Bebben ligger fortfarande med huvudet neråt men han är inte fixerad ännu. Vilket betyder att han inte ännu har börjat sjunka ner. Sen då han gör det blir det lättare att andas, men sen börjar det väl trycka på istället ;) dessa sista veckor skall man väl inte ha det så bekvämt.

Vi pratade lite om förlossning, lite om Antons arbetstider och om bebbens rörelser. Jag känner ju bebben mest hela tiden så jag behöver inte vara orolig, men jag fick några tipps på hur man kan få igång bebben om han inte rört sig på länge. Man ska t.ex. äta glass ;)

Annors då? I eftermiddag har vi föräldra förberedelse kurs igen. Annors har vi inget inplanerat för dagen, Anton är ju på jobb som vanligt. Borde aktivera mej med något jag med, men jag vet inte riktigt med vad.. Så jag fortsätter väl med att kolla på tv :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0