Konstiga sovrutiner

Rutiner och rutiner, vet inte helt om man kan kalla det så. Men de senaste dagarna somnar jag kring 12 på kvällen och vaknar klar vaken vid 5, sen är jag vaken till kanske 8-9 tiden och sen sover jag nån timme till. Skulle mycket hellre sova till 9 och sen vara vaken men tydligen skall det inte vara så just nu.

Också igår kväll/natt fick jag sömn till slut. Men det var skönt att sova på soffan och somna till en film. I förra lägenheten hade vi tv och dvd i sovrummet och somnade alltid till en film. Nu bestämde vi oss för att då vi flyttar flyttat inte TVn in i sovrummet. Därför är det tur att vi har en bäddsoffa i vardagsrummet. För mig går det hur bra som hellst att somna i bara mörker de första kvällarna men kvällar som igår då inte allt känns som det skall i magen är det skönt att kolla en film och fundera på något annat.

Idag känns magen som vanligt igen, lite små spänningar emellanåt men det är ju inget ovanligt. Går ju in i v 37 (36+0) idag, det närmar sig med stormsteg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0