Tack för kommentarerna

Småskrattar lite för mig själv då jag inser hur dumt jag tänkte angående BB väskan. Hade inte en tanke på att man ju får kläder till bebben där på BB :p men som tur har jag så snälla läsare som informerar sånt till mig, man kan ju inte ha koll på allt. Men alltså helt logiskt är det ju nog, det enda som jag behöver ta med till bebben är alltså kläderna som han skall ha på sig på hemresan. SÅ nu måste jag bara bestämma mig för en fin outfit för honom, vilket inte är det lättaste efersom vi har så mycket fint. Lundmyr halaren får nog också följa med, eftersom den antagligen kommer att behövas om det är kyligt. Dessutom är den ju så söt!!


länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0