Vad lönar sig?

Gick igenom bebbe garderoben (för hur mångte gången vet jag inte) och insåg att vi inte har några tjockare långärmade kläder till honom. Vi har lundmyr stickade halaren och sen långärmade bodyn men inte någon tjockare typ tröja. Vad behöver bebis? kommer han att behöva några tjockare tröjor i dom minsta storlekarna eller? Jag vet att det skulle vara lättare om man skulle veta hurudant väder det tänker vara och hur varmt det kommer att vara. Men till och med jag använder ju tjockare tröjor på sommaren så bebben behöver väl också det?


alltså typ mera sånhäna kläder

Börjar nu känna hur paniken och hur skall jag veta vad som är bäst för bebben känslorna börjar komma. Tror bestämt att vi måste åka på en shoppingrunda ännu :p oj så synd!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Någon kan no vara bra att ha, men nå många tror int jag att ni behöver. vi har en tröja som vi använder nu som då, men nu riktit ti först så har vi haft body, byxor å typ en pyjamas på. men ganska långt klarar man no sej på bodys :)

2012-04-27 @ 15:15:11
Postat av: Paulina

haha jag som är såå expert ska vell inte kommentera hit men måst vell ändå dela min åsikt.. :D Nyfödda har vell svårare att hålla kroppstempen uppe så antaligen måste du vell skaffa en hel del tjockare plagg oxå :P o sen om ni vill ha pojken i vagnen såå behövs de vell då oxå.. då jag ramppar på mammas jobb har ungarna typ långärmat, vantar o mössor o då e tempen typ 27 där.. sorii att ja lägger mej i :d

2012-04-27 @ 17:41:11
URL: http://mystrawberrykiss.com
Postat av: Marica

Beror mycket på hur han är också, vi hade aldrig någo tröjor på laura för hon var o är fortfarande alltid varm som en kamin. Så vänta o se är mitt råd en filt är ju alltid bra att ha så kan man ha dom inlindade i den ifall de är kallt. Ni kommer att få MASSOR kläder, sen kan man handla de man tycker om o man behöver.

2012-04-27 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0