den slöa fredagen

Idag är jag bara slö, sitter i soffan slötittar på TV och käkar lite lakrits :) jätte gott är det, har varit sugen på  de hela veckan och idag är de ju fredag = fredagsmys. Anton måste åka iväg och ploga så jag slappar helt för mig själv, vi hade ju turen att bli bjudna på tacos hos mamma så vi behövde inte ens laga maten själva. Slapp fredag. Har inte mycke att komma med, lillkillen i magen gör sig mera påmind helatiden, har sjungit några barnsånger för honom idag. Trollmor, idas sommarvisa och så vidare <3 mysigt.

Nu ska ja fortsätta slappa framför tvn och hoppas på att anton hittar hem innan jag somnar. trevlig mysfredag till er andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0