Duktig studerande

Sitter i skolan, har haft möte med mitt par. Det gick riktigt bra, vi delade upp de mesta av vårt arbete så nu kan vi jobba hemma på egen hand och sen när vi träffas nästa gång ska vi bara slå samman allting, skriva en inledning och en avslutning och ja sen e de typ klart. Ja har skrivit en och en halv sida nu, om VAD ÄR LEK? och Lev Vygotskij, han e inte någon rolig gubbe men han har mycket smarta teorier. De sku bara vara lättare att skriva om dom om det skulle finnas moderna böcker, alla böcker om honom är så gamla och de beskriver allt på ett gammalmodigt sätt, tur att jag skrivit ett arbete om honom ifjol ;) någon nytta måste jag väl ha av mitt misslyckande i jeppis :p nu har jag lunchdate med lelle :) kul ha int hunni snacka me henne på super länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0