en kall lördag som denna

Idag har vi kollat runt lite på tapeter, eftersom vi ska tapetsera om i lägenheten sen då vi flyttar så tänkte vi att man lika bra kan börja i god tid med att kolla ut vilka tapeter vi vill ha. Vi hittade några allternativ, bland annat tapeter till barnrummet, ljusblått i olika nyanser randigt. Det var ANTON som hittade dom! (de e viktigt enligt honom själv) vi vill inte ha sådär jätte barnsliga tapeter men dom får ändå vara varma och gulliga. Jag skulle kunna tänka mej en fondvägg med t.ex. mumin på. Men vi ska se vad vi hittar. Vardagsrummet/köket tror jag får bli vitt. Sovrummet och arbetsrummet ska få lite mera färg :) de e planen nu iaf.


pojkrums tapeten?!?

I eftermiddag ska vi på mina kusiners kalas, deras mamma gör världens godaste kakor så jag väntar ;) hahah tjockis! nä men de e helt otroligt att man kan baka så goda saker. Annors är planerna för ikväll väldigt öppna, sku vara skönt att bara chilla. Antar att de e de som blir kvällens melodi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0