frustrerande

Vi skulle skriva klart vårt pararbete i skolan idag, jag och mitt par. Men vi satt båda där och stirrade in i skärmen och fick inget producerat. Jag hatar pararbete! Vill skriva i lugn och ro, själv och inte behöva fråga någon annan " e de ok om jag skriver såhär" eller " sak vi nämna dehär också". Som tur har mitt par och jag kunnat skriva själva arbetet hemma, ingen av oss verkar vara så bra på pararbete eftersom ingen av oss fick något gjort. Nu har jag skrivit över en sida ren på bara några minuter. Det löper bättre då jag inte behöver fundera på om jag stavar allting rätt (som jag vet att jag inte alltid gör, eftersom jag har dyslexi) och bara får låte texten löpa. Nåjo nu är vi iaf så gott som klara vilket känns så jäkla skönt! Hoppas att det inte kommer flera pararbeten, vill så mycke hellre vara ensam. För då är JAG ensam ansvarig för hur slut resultatet blir. Men jag antar att man måste kunna prestera också i grupp. Något jag måste öva på helt klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0