Grodans sovrumstapeter?

Hittade en massa fina tapeter på nätet då jag googlade lite. Här kommer några allternativ, kommentera gärna med va just du tycker är fint :)


länk
en tapet med mumin och snorkfröken på, gillar den och den passar lika bra till både pojkar och flickor, med tanke på att bebben kanske i något skede får dela rum med en lilla syster eller bror.


länk

denhär gillar jag också. Tycker mera om den här idéen till tapet istället för att ha samma tapet på alla väggar. Tycker de e svårt att hitta tapeter som passar barnrum utan att de blir för barnsliga.

Vi vill ju ha tapeter som inte är varken pojkiga eller flickiga eftersom det är tänkt att bebben ska få syskon. Vill ju inte ha tapeter som det står little prince på nu eftersom de sku de töntigt ut sen om en flicka också ska sova där. Ja ni förstår säkert, de e jätte lite tapeter som är neutrala i färgen. Har ni tips på var man hittar fina tapeter så tar jag gärna emot dem :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker båda är fina! Själv skulle jag kanske välja den nedre, där finns mera att titta på :)

2012-02-28 @ 14:45:31
URL: http://namilla.blogspot.com
Postat av: Janina

www.tinttu.com

Tapeterna i sig är kanske lite prisvärda med definitivt värt. Går ju också att göra neutralare bakgrund o fylla på med stickers.

Linken: http://verkkokauppa.tinttu.com/interior.html

2012-02-28 @ 19:54:45
Postat av: Ida

Den övre är snyggare :)

2012-02-28 @ 20:25:05
Postat av: Paulina

aboslut dn första är min favorit =) den nedre skapar en känsla av orolighet. bara min åsikt :D

2012-02-28 @ 20:33:09
URL: http://mystrawberrykiss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0