Inte mycket att berätta

Har då inget nytt att komma med. JO en sak! Gå in och kika på min systers blogg, hon har skrivit ett inlägg om HUR man kan motverka trasligt hår. Jag prövade själv ida att inte borsta håret innan jag fönade de, och jag måste säga att resultatet förvånade mig.
Efter mitt "hemma spa" kom karin på besök, vi satt vid matbordet och babblade i flera timmar. De e så skönt att bara så prata på ibland, utan någon djupare mening. Prata om småsaker som man blir irriterad på eller om något annat. Sen pratade vi också om lite allvar, en salig blandning med andra ord. Anton kom hem och var lika sprallig som vanligt, han har liksom för lite att göra på jobbet tror jag för han har HUR MYCKET energi som hellst! nåjoo vi var en sväng till kyrkäng och nu är vi hemma igen. Ikväll ska vi inte göra något, tänker sitta i soffan och mysa med min mage. De e någon som har lite party där inne just nu, MYSIGT!! så att sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0