kvällsmys i soffan

Nu sitter vi båda  i soffan och är propmätta, kyckling-pastasalladen som vi åt var super god men väldigt mättande. Vi konstaterar alltid jag och anton att vi borde göra sallader oftare, de e ju både lätt,gott och hälsosamt. Men ändå vill det liksom inte bli att vi gör de. Jag har iaf lunchen för imrn fixad, skönt! Har förutom snuva inte känt mig sjuk nu på eftermiddagen. Vi hade de väldigt trevligt då vi var på kaffe hos anton bror med familj, lekte lite med barnen och blev bjudna på super god kaka. Sen skulle antons bror o kolla på en bil till åbo så jag och anton åkte med, dels som sällskap och dels för att kanske hitta någon bensin bil till oss själva. Antons bror var väl nöjd med bilen som han kollade på och provkörde. Jag och anton hittade inget, men de va ju inte meningen heller..

Nu sover anton i soffan medans jag kollar på mammor och minimodeller. Börjar som vanligt att må lite illa eftersom de e så sjukt att man utsätter barnen för detta. MEN samtidigt måste jag kolla.

Nu måste jag ännu få meddela att idag har besökarantalet stigit över 200. Jag vet att det inte är något i den riktiga bloggvärlden MEN för mig känns de väldigt stort. Så jag är skit stolt över det iaf!


länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0