kvällsparty i magen <3

Sitter på soffan och skrattar åt min mage och MIN bebbe som lever rövare där inne. Voi huhhu va han kickar runt nu, då jag sitter så som jag vanligtvis sitter börjar sparkarna kännas på revbenen. De gör inte så ont men de känns obehagligt. Mysigt men ändå inte, om ni fattar va ja menar? Att vara gravid har varit de häftigaste som jag varit med om. Kan tänka mej att sen då bebben väl är ute så känns de ännu häftigare att vara mamma, men hittills då iaf :)

Imrn ska vi ha parpressentation på arbetet som vi gjort, ska bli riktigt kul. Hoppas bara på att de inte tar för länge, ska printa ut arbetet ännu ikväll och strecka under de som ja ska säga. Lite förberedd måste man väl vara, fast ja sällan brukar vara de. Litar liksom på talangen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0