mysmorgon

Finns det någo bättre än att kuna ligga i sängen på morgonen och mysa? Att veta att man inte behöver stressa någonstans och att man inte har några måsten innom de närmaste timmarna. En så skön morgon hade vi här hos oss ida, jag vaknade före anton?!? brukar typ aldrig hända, och sen låg och drog oss länge och väl. När vi äntligen orkade masa upp oss från sängen fixade vi lyxfrukost. Bacon och äggröra, vi snodde idéen av lelle o matte som också sku äta de till frukost ida :)


mums!

Hur som haver så var det hur gott som hellst, nu sitter vi vid varisin dagor och vara chillar, snart ska vi börja aktivera oss. Vi har trots allt lite planer ida också, anton ska på sin dejoursrunda och kl 14 ska vi på kalas. Antons brors älsta pojke fyllde 7 år på fredagen så de ska vi fira, dessutom hade hans lillasyster (vår guddotter) namnsdag i fredast så vi ska fira henne lite också. Tänk nästa gång vi ska till dom på kalas så har vi vår lilla kille med oss UTANFÖR magen <3 nästa kalas är alltså på sommaren.

Annors då, bebisen gav några riktigt hårda sparkar igår kväll innan jag somnade. Det var skönt för jag blev lite fundersam över att han varit så stilla på dagen. Kanske han bara sov mycket eftersom jag var igång ganska så mycket. Idag har jag också kännt några små buffar, tror han ligger med ryggen ut mot magen och därför känns dom inte lika tydligt?!? eller så mornar han sig bara i lugn och ro han med, denna söndag till ära :) så att sånt. Nu vet ni lite vad jag ska grejja med ida :) (intresse smurfarna hoppar ivrigt antar jag?!?) haha trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0