OM att vara bortskämd

sitter hemma hos svärmor och svärfar, vi ska snart bli bjudna på plättar. Hur lyxigt är inte de?!? vi e ganska bortskämda jag och anton, är det inte min mamma som bjuder på mat så är det antons föräldrar. De e nog väldigt nice, vi är överlag bortskämda med att ha en massa nära och kära som bryr sig och hjälper oss. Att vara bortkämd behöver inte vara något negativt, inte om man är bortskämd med kärlek <3 lilla bebis i magen är nog också redan bortskämd med en massa kärlek, hoppas ändå att jag och anton kan lära honom att uppskatta små saker, så har jag också blivit uppfostrad. De e svårare att lära barnen att uppskatta saker om man har mera pengar än om man inte har så mycke tror jag. Eller så e de shopaholicen i mig som talar nu?!?

nej nu ska vi äta plättar, trevlig tisdagkväll till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0