onsdag igen

och tro det eller ej men jag har faktiskt redan tagit en bild på magen, de trodde ni minsan inte! annors har jag inte gjort speciellt mycket här. Åt just en super god lunch, omelett med prickikorv och tomat. Super gott var det! och omelett är ju jätte enkelt att fixa. Nu blir det väl att läsa bloggar och surffa runt på olika sidor (mest de som har bebissaker) och vänta på att anton kommer hem. Det har snöat ganska mycke ida, så de kan bra vara att han kommer hem lite senare än vanligt. Men nu kommer magbilden


magen v.24+6

jag kan inte säga mycket annat än att jag börjar bli ganska så tjock, magen börjar liksom vara mera "ivägen". Inte så konstigt när man ser på denna bild. Men de e mysigt med en växande mage, och ännu mysigare är det att tänka på lillkillen som ligger där inne <3 för varje dag som går längtar jag mer och mer efter vår lilla kille. BLI MAJ NU!!

Kommentarer
Postat av: Siri

Va fin du e:) Men bahaha, kallar du detdär mage Malin? Dedär är mitt vakiotillstånd!

2012-02-08 @ 13:58:07
Postat av: Malin

tack ska du ha :) Hahaha.. säkert har du nu såndän maga ;) då ha du no ändra sen ja senast så dej! :p

2012-02-08 @ 14:27:48
Postat av: Gudmormor :)

Nuuu börjar det ju riktigt se ut som en gravidmage. :) Fiiin!!! puss&kram

2012-02-08 @ 20:58:49
Postat av: denice cheyenne

Hej, hitta din blogg på familjeliv! Är själv i vecka 24+3 idag, och ska också föda i slutet på maj! Maaaj nu!! :D Fin mage! Mvh denice

2012-02-08 @ 22:58:12
URL: http://www,midnattsljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0