resten av denna torsdag

har sovit några timmar, de var super skönt. Känner mig lite underlig i magen, känns lite som i början av graviditeten då jag var förstoppad. Har druckit vatten i massor iaf och hoppas på att de ska lösa sig. Märkte just att jaffan som jag köpte igår är sötad med stevia, och den smakar iaf riktigt bra! anton åkte iväg till mammas pojkvän nyss, de ska se vad som går och rädda från hans gamla dator. Själva datorn gick väl inte sönder men skärmen förstördes helt efter att den blivit dränkt i kaffe. Hoppas att de går o rädda allt från datorn!

som vanligt då jag bloggas sittter jag i soffan och slötitttar på tv. Det kommer inte något nämnvärt bra, men de går att se på. Om en liten timme eller så ska ja äta kvällsmål, för sen får jag inte äta mera innan sockerbelastningen. 12 oäten skall man vara. Känns ju lite tidigt att fundera på kvällsmål redan vid 7 halv 8 men något måste jag äta, annors svimmar jag nog innan klockan är halv 8 imrn på morgonen. Hoppas på ett bra resultat, är faktiskt lite nervös :S nå man får väl tänka på att vad som än måste göras så görs det för att lilla prinsen ska må bra, och inte  blir en jätte bebbe ;)

Resten av kvällen kommer jag att spendera på samma ställe som jag är nu, i soffan :p så spännande liv har jag. Lillkillen tycker nog också att de e trögt att mamma bara ligger på soffan, för han kickar mig med jämna mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0