resultatens fredag

Idag kom provsvaren från HVC, sockerbelastningen var NORMAL!! happy happy joyjoy. Måste igen höja på dosen av Thyroxin, men de e inget farligare än att jag måste komma ihåg de. Men jag är så lättad över att sockerbelstningen var normal, jag var så gott som säker på att jag skulle måsta börja sticka mej o sånt men nepp.

Har gått igenom och gokännt försäkringsförslagen på graviditetsförsäkringen. Vi tog en från IF, den verkade bäst. Skrev jag dehär ren?! Idag då? ja ska handla inför kalasen och städa. Jätte kul att göra det på en fredag men va gör man? i söndag fyller jag då alltså 21. Ifjol då jag mådde skit och fyllde 20 kunde jag inte ens i mina vildaste fantasier drömma om att jag inom ett år skule flytta hem igen och bli gravid. Tänk så livet ändrar och tänk så bra de kan bli <3


bild från i fjol på min 20års dag.
(lånade den från FB, tack kirre :p )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0