Sista dagen som 20-åring

Så var dagen kommen, sista dagen i mitt liv som jag är 20 år, tror då inte att de kommer att kännas ens lite annorlunda imrn då jag vaknar fast jag då är 21. Idag fick jag en super överraskning, då jag vaknade hade anton redan städat så gott som hela lägenheten <3 de e dagar som denna som jag blir lite extra kär i anton ;) då man liksom varit förberedd på att måsta städa hela förmiddagen och så e de nästan klart ren före jag vaknat. TACK GULLE! <3

Nu ska ja snart börja baka inför kvällens kalas/fest. Har bara inte bestämt mig om jag ska laga en kladdkaka eller kladdmuffinsar, men nu kom jag på att de får bli muffinsar för då behöver man inte använda kärl då man ska äta de.. de va lätt, ibland kommer svaren till mej då jag bloggar. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0